Kedvenc képeim

Kedvenc videóim

Osztályzatom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sziasztok

A SZÁMOKKAL KAPCSOLATBAN

2009.02.06. 16:57 | Király_Éva | Szólj hozzá!

 

AZ 1 KELETKEZÉSE
 
 
Isteni létformájában a Szeretet a saját szándéka szerint kigondolta a számot. Azt mondta, hogy mostantól létezik a szám. Elnevezte 1 –nek.
1 köszöntötte Megteremtőjét, aki így szólt hozzá:
- Létrehoztalak az eredendő szándékom szerint, hogy segítségére légy a világomnak, a világomban emberként élőknek. Indulj, menj, lépj, és segíts. Soha nem felejtheted el, hogy miért hoztalak létre az életbe, miért helyeztelek az Életbe. Térbe és Időbe.
- De mi a dolgom, és hol van a helyem a világban?
- Megalkotom neked az egy-pontot. Ez lesz a helyed. A pontból kell lépegetned a végtelenbe.
- Csak ennyi lenne a dolgom? Akkor mi a hasznom?
- Nagyon sok hasznodat fogják látni a világban. Sok dolgod lesz. A tér az határtalan, végtelen kiterjedésű, megszámlálhatatlanul sok helyen fogsz szerepelni a világban. Mindenhol. Most megalkotom számodra a vonalat. A vonal sok sok végtelenül sok pontból fog állni. És ezek a pontok mind a te lakhelyedül, szolgálnak.
- De én csak egy vagyok, hogyan lehetnék olyan végtelenül sok helyen?
- Figyelj. Most leteszlek itt, ebbe a pontba, és megparancsolom, hogy lépegess egy vonal mentén lévő pontokba, egyiket sem hagyhatod ki. Arra is kell ügyelnek, hogy egy pontban mindég csak 1 maradhatsz. Soha más számot nem vehetsz föl. Bármely pontban vagy, te mindég hordozod az 1 információt.
- De hát oly sok pont van.
- Igen. Ezért a sorszámot is megalkottam. A kezdőpontból kiindulva lépegetsz ugyanazzal a távolsággal a vonalon, mindég a soron következő pontba. Tehát te 1 vagy bármely pontján a vonalnak – ugyanaz. A vonalhoz - vonalakhoz végtelen sok 1-PONT tartozik. Hogy éppen melyik 1-PONT ahol állsz, a sorszám fogja eldönteni. Mondjuk léptél egy vonalon. Akkor azt a pontot ahol 1-PONT áll, elnevezem 2 –nek. Még egyet lépsz, és akkor az 1-PONT ahol állsz, a 3 –as nevet kapja, majd 4, majd 5, majd 6, majd 7, majd 8, majd 9, majd 10. (1-10 –ig, ezt a rendszert fogom elnevezni tízes számrendszernek.) hogy hányadik 10 –es számrendszernél tart 1-PONT, azt pedig a nulla előtti szám fogja megmutatni. Ezeket nevezem helyi értékeknek, amelyek azt fogják mutatni, hogy 1-PONT hányadik helyi értéken ül éppen, a végtelen sorban.
- És akkor mi lesz az első hellyel, és hogyan fogom megjegyezni, hogy én csak 1 vagyok?
- Ez rém egyszerű. A legelső pontra mindég emlékezni fogsz, és bármely pontban is ülsz éppen, tudni fogod, hogy te vagy az 1, a legelső, csak épp más helyen ülsz.
- És mindez mire jó?
- Nagyon sok információ lesz összegyűjtve benned. Miután minden hely, amit az emberek megtalálnak, használnak, tartalmaz gondolati információkat, szabályokat, elképzeléseket, amit az emberek rendelnek 1-PONT valamelyikéhez, az a tudás mindég is ott lesz 1 –ben, vagyis benned. Bármit találnak is ki, bármire jutnak is, minden információ, elképzelés ott lesz benned. Ezért fontos, hogy emlékezz arra, ki is vagy tulajdonképpen. Soha ne téveszd össze magad 1-PONT –tal. Ő csak a hely térbeli pontja, ahová eljutott az ember. Soha ne felejtsd, hogy te vagy az 1. Benned minden megtalálható, míg az emberek használják a számrendszert.
 
Az emberek hatalmat fognak kapni a számok használata által, és azáltal, hogy megadom az ember számára a szabad választás jogát. Ezzel a hatalommal élhet az ember a Földön. Meglátjuk mire megy vele. Vajon fog emlékezni, hogy ő is egy, vagy elfelejti ezt?
 
Most már elindítalak, hogy megalkotódjék a számok világa.
Menj az 1 szeretet, az egységes 1 szeretet hírével.
Ámen.
TOVÁBBI TITKOK
 
A Szeretet, egy nagy energia formájában, a ZÉRÓ pontban - szándéka szerint szülte a gondolatokat. És ezek a gondolatok valósággá váltak.
Minden meglett, ami kell.
Meglett az ember is, és csak telt múlt, forgott az idő kereke, és 1 –nek kérdései támadtak.
- Ó Szeretet, te aki mindenről tudsz, mesélj tovább énrólam és a világról, amibe belegondoltál engem. Kérlek!
- Miről szeretnél hallani?
- Velem együtt elindítottad a számok világát. Engem tettél főszereplővé. És előttem, mielőtt engem megalkottál, nem létezett szám?
- Ez egy spirituális területről való kérdés. Volt. A NULLA volt. Egy kerek nulla, ami mindent tartalmazott. És amikor te visszagondolsz az eredetre, erre a nullára térsz vissza. Itt van összegyűjtve minden tudás. Az is, amit te gyűjtesz be. Igazándiból, ezek a tudáshalmazok, amiket összegyűjtesz, már nagyon régen szunnyadnak NULLA létben. Ezért aztán onnan bármikor bármit, bármilyen segítséget meg lehet kapni. Ez a NULLA az abszolút segítő. Benne minden ott van. Ott van a Nap, a Hold, a csillagok, és minden elképzelés az Univerzumban. Ha az emberek rájönnének, hogy milyen csodálatos ereje van a nullának, többé nem háborúznának, nem lennének negatív elemek az életükben. Mindenhez hozzá tudnának jutni.
- Lehetséges, hogy ez a NULLA te vagy, ó Szeretet?
- Igen. Bár máshogyan is megtalálható vagyok. A hatos csakrában, mellyel megalkottam a világot (a gondolati erő) és a hetes csakra, amelyen keresztül belépek a háromdimenziós világba. A legbelsőbb ÉNEM otthona, ahol ÉN VAGYOK – A VALÓDI ÉN.
 
 
 
 
PRÍMSZÁMOK
 
- Ó Drága Szeretet! Újra feltámadt egy kérdés bennem.
- Mondd gyermekem.
- Találkoztam tudós emberekkel, akik beszéltek olyan számokról, amit ők prímszámoknak neveztek. Ezekre a számokra az a furcsa dolog a jellemző, hogy csak eggyel, vagyis velem, és önmagukkal oszthatóak úgy, hogy nincs maradék. Mi ennek az értelme, és mit rejtenek ezek a számok? Azt mondtad, ha visszatérek Hozzád, mindent tudni fogok. Most itt vagyok, és mindent tudni akarok, csak ne sokat. Egyszerű légy kérlek!
- Rendben. Nézzük azt, amiről már beszélgettünk, a tízes számrendszert. 1-9 ig vannak benne a számok. Ez egy számsor, amelyiknek elemei vannak. Minden elem tartalmaz valami fontosat, fontos információt minden létező számára. Ezeket az információkat fel lehet használni különböző nézőpontok szerint. Úgy nevezném, hogy van az információkban logika.
Nézzük meg, hogy ezekből a számokból hány van olyan, amelyikre jellemző az általad leírt törvény, vagyis, hogy csak önmagával és veled osztható maradék nélkül. 1, 2, 3, 5, 7.
- Igen, értem. És mire jó ez az egész? Ez így lett megalkotva általad, vagy csak adta magát?
- Tudod, a számokat az emberek találták ki. Én csak segítettem nekik. A számok által sok személynek könnyebb rátalálni az IGAZSÁGRA, a számok adta törvényszerűségek által.
- Ezt nem értem.
- Az Univerzumban semmi nem véletlen, határtalanul sok igazság lakik benne. Benne van a Nap, a Hold, a csillagok, és benne van minden elképzelés. Emberi fogalom szerint, végtelenül sok IGAZSÁG variáció lakik a Mindenségben. Mérhetetlenül sok nézőpont. Ezek mind segítségül szolgálnak a gondolkodó ember számára, hogy elérkezhessenek hozzám, az én szeretetem általi törvényszerűséghez.
- És mi köze ehhez a prímszámoknak?
- A kérdés jó. A prímszámok is, mint annyi más rejtély, arra ösztönzi az emberi tudatot, hogy felfedezze önmagát és a világát, amelyet néki ajándékoztam. Az emberi elme bonyolult. Így alkottam meg, hogy evolúciókon haladva a lélek által, mérhetetlenül sok tapasztalaton áthaladva, egyre több és több tudáshoz jutva, rájöjjön, hogy minden út hozzám vezet.
- Akkor ez egy játék.
- Így is kifejezhetném. Játék az emberi tudat evolúciója számára. Az embernek végül is el kell érkeznie oda, ahol én lakom. A legbensőbb énjébe, a természetes állapotba, ahol én lakom, mert az ember ott lakik. Bennem. Az én szeretetemben. Ezt viszont fel kell fedeznie önmagában. Az ember is olyan, mint a prímszámok. Önmagában van önmaga és én, és énbennem van önmaga. Az ember kapott érzéseket, képességeket, tehet magának feladványokat, kereshet, kutathat, segíthet másoknak, lehet jó vagy rossz, önző vagy önzetlen, ki melyik utat választja. Létezik egy nehezebb, mégis egyenes út, ha kéri és elfogadja a segítségemet a hozzám visszavezető útján. Megalkottam az emberi formát, alkottam érzékszerveket, adtam a mozgáshoz, feladatok végrehajtásához szükséges szerveket, adtam szabad gondolatokat vagyis a gondolatok szabadságát adtam meg. Adtam hitet, amelyet használva eljuthat a TUDÁSHOZ. Mindent megadtam, és mindent megadok, amit kér az ember. Szeretem az emberi lényeket.
Azt akarom, hogy az ember önmaga tapasztalatai és azok következményei által jöjjön rá, hogy egy új ember van születőben. Egy új evolúciós eszköz, amelyet maga az emberi lény volt képes megalkotni a saját erejéből, saját tudat-szabadsága által.
- Valamit nem értek. Azt mondod, hogy az ember is olyan, mint a prímszámok. Ezt hogy gondolod?
- A prímszám csak önmagával és veled osztható, vagyis az 1 –gyel anélkül, hogy maradék lenne az osztás végeredményében.
- Viszont akkor, hogy van amit mondtál, hogy „Önmagában van önmaga és én, és énbennem van önmaga.”?
- Gondolkozz egy kicsit. Történetünk elején azt mondtam, hogy te, az 1, minden helyen ott vagy, és azon a helyen sok mindent ismersz. Na mármost, az ember az nem több, csak egy, ugyanakkor benne vagyok én, és ő énbennem lakik.
- Ez kissé nehéz nekem, el fogok gondolkozni rajta. Elfáradtam.
- Rendben pihenj, bár nem gondolom, hogy te képességgel bírsz ahhoz, hogy elfáradj. Azért elfogadom. Tartsunk szünetet, amíg lesz újabb kérdésed.
- Köszönöm.    /2007. jún. 28. ké/
 
----------------------    
 
 
Erdélyi Dániel: (internetről)
 
Az aranymetszés is ilyen viszonyra utal a rész és az egész között. Az egészt úgy osztja egy "metszés" ketté, hogy az egész viszonya olyan legyen az egyik részhez, mint ez utóbbi viszonya a másik, megmaradt részhez. Joggal illetjük e "metszést" az "arany" előtaggal.

 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiraly-eva.blog.hu/api/trackback/id/tr83926913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása