Kedvenc képeim

Kedvenc videóim

Osztályzatom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sziasztok

2009.02.15. 10:42 | Király_Éva | Szólj hozzá!

AYA – AYA 

 

A tökéletesség homályába nézve felismerni véltem önmagam.

Szembe jöttem magammal én, aki vagyok.

El kellett fogadnom önmagam, mert az vagyok, aki valójában vagyok.

Változó Igazságom tükrében,

Saját IGAZSÁGOM VAGYOK.

Én vagyok, aki magammal vagyok, magammal leszek, magam után megyek.

És én vagyok, aki szembe jövök önmagammal. Saját ellenségem én magam vagyok.

Felismertem és kibékültem önmagammal.

Saját szeretőm is én magam vagyok, amikor te vagy a szeretőm,

Hiszen téged szeretve magammal állok szemben,

A saját szeretetemmel.

Szeretem magam, mert téged szeretlek, és ebben a szeretetben

Magamra lelhettem. Megismerhettem,

Mert elfogadtam, mert elfogadhattam, köszönöm.

Felismerem és szeretem ön-magamat, te-magamat.

Változásom felismerve ráeszmélek, hogy még mindég VAGYOK.

És bármi történik is, el kell fogadnom, hogy amivel csak találkozom, az ÉN VAGYOK.

S ha nem tudom elfogadni magamat a változásaim során, abba belehalok, mert elszakadok,

Kiszakadok az egységesség világából. Önmagamból.

Áldjon meg engem az Isten,

Minden változásom formájában az örökös önmagamért és más-magamért!

ÁMEN.

 

2001. július 27.

 

Szupertudatosság = meditációk általi korlátlan információ.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://kiraly-eva.blog.hu/api/trackback/id/tr23944045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása