Kedvenc képeim

Kedvenc videóim

Osztályzatom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sziasztok

Viccek

2009.03.24. 10:03 | Király_Éva | Szólj hozzá!

Apróhirdetés

Egy férfi felad egy hirdetést: "Feleséget keresek!" Másnap kap száz levelet,

mindegyikben ez áll: "Mit szólna az enyémhez?"

 

Gyanakvó férj a feleségéhez:

- Honnan van ez a gyönyörű nyakláncod, drágám?

- A kocsid hátsó ülésén találtam, édesem.

 

Aggódó képpel ér haza a férj:

- Édesem, van egy nagy problémám a munkahelyen...

Megszakítja a feleség: - De drágám, ne mondd azt, hogy problémád van, a te

bajod az enyém is. Mondd azt, hogy van egy problémánk!

- Jól van, szóval, a mi kis titkárnőnk szülni fog nekünk egy gyereket...

 

- Müller, én tudom, hogy a fizetése nem elég ahhoz, hogy megnősüljön. De

higgye el, egy nap majd hálás lesz nekem ezért!

 

Kedvetlenül, láthatóan rossz hangulatban megy haza este a férj.

Megvacsorázik, iszik egy pohár bort, majd bebújik a feleségéhez az ágyba,

és elkezdi simogatni. - Drágám - súgja az asszony -, ma nem lehet...! - Én

ezt nem értem - morog a férj -, hát ma minden nő összebeszélt?

 

Két asszony beszélget. Azt mondja az egyik: - Az én férjemnek semmi modora

nincs. Ahányszor csak beszélek hozzá, mindig ásítozik.

- Talán csak mondani szeretne valamit.

 

Egy férj búcsúzkodik a feleségétől:- Drágám, amíg üzleti úton vagyok, hogyan

adjak neked hírt magamról? Telefonon, távirattal vagy faxon?     - Banki

átutalással, ha lehet.

 

Tegnap este, amikor hazaértem, a feleségem arra kért, hogy vigyem el valami

drága helyre. Kivittem a benzinkúthoz.

 

 

Egy szőke pszichológusnő az iskolában kap állást. Rögtön az első nap meglát

egy fiút, aki nem futkározik a többiekkel, csak áll magában. Odamegy hozzá

és megkérdezi: - Jól érzed magad? - Jól.- Akkor miért nem futkározol a többi

fiúval? - Mert én vagyok a kapus.

 

Szőke nő dr.Csernusnál:

- Doktor úr, engem mindenki ostobának tart.

- Értem a problémáját. Mondjon el szépen, lassan mindent az elejétől.

- Dok-tor úr, en-gem min-den-ki os-to-bá-nak tart...

 

A gróf és felesége egy este elmennek színházba. A nőnek azonban nem tetszik

az előadás, így hazamegy. Ahogy belép a házba, szembetalálkozik az inassal,

és így szól hozzá:

- James, vegye le az ingemet! James megteszi.

- James, vegye le a szoknyámat! James ezt is megteszi.

- James, vegye le a harisnyámat! Az inas engedelmeskedik.

- James, vegye le a melltartómat! Megtörténik ez is.

- James, vegye le a bugyimat is! És ha még egyszer meglátom, hogy az én

ruháimat viseli, kirúgom!

 

 

Egy kisfiú az óvodában az egyik délelőtt így szól az óvó néninek:

- Elnézést kérek, óvó néni, de szeretnék most elmenni haza, mert

....szexuális problémáim vannak.

Az óvónő kicsit hüledezik, de elengedi őt haza. Másnap az eset

megismétlődik, az óvónő legnagyobb megrökönyödésére, de a kisfiút ismét csak

hazaengedi. A harmadik napon viszont már nem tudja türtőztetni magát és

izgatottan megkérdezi: - Ugyan nem akarok az intim dolgaidban

turkálni,...deee... khmmm... neked milyen szexuális problémáid vannak? -

Tele van a tököm az óvodával.

 

 

- Melyik a jobb, az Alzheimer vagy a Parkinson? - Az Alzheimer, mert jobb

elfelejteni fizetni, mint kilötykölni a sört.

 

- Halló?!- Elnézést, ez a kilenc, három, négy, három, hét, hét, nyolc? -

Nem, igen, nem, igen, igen, nem, nem.

 

 

"Én valahogy úgy vagyok a nőkkel, mint a zsiráfokkal... Tetszik, tetszik, de

otthonra azért nem kéne."

 

Ha a cápa a tenyeredből eszik, a lábadból is fog.

 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://kiraly-eva.blog.hu/api/trackback/id/tr601021898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása