Kedvenc képeim

Kedvenc videóim

Osztályzatom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sziasztok

Merlin és Artur király

2009.04.29. 19:09 | Király_Éva | Szólj hozzá!

"… és hozzáállása mindig mindenhez, örökké azonos volt: Ő a látó.

A mágusok látók. Mit látnak? A teljesség valóságát, nem csupán sok-sok részletet.

- Te mindig mágus voltál? – kérdezte Artúr.

- Hogyan lehettem volna? Válaszolta Merlin. – egykor én is ugyanúgy járkáltam, mint most te. Ha az emberre tekintettem, csupán hús-vér alakban láttam. De az idő múlásával észrevettem, hogy az  az ember egy házban lakik, s ezáltal kitágítja testét: a boldogtalan és zavaros  érzelmű emberek rendetlen házban laknak, a boldogok és kiegyensúlyozott emberek pedig rendezett házakban. Ez csak egyszerű megfigyelés volt de aztán arra gondoltam, hogy amikor megnézek egy házat, valójában a lakóját ismerem meg jobban.

Azután a látásom szélesebb lett. Ha rátekintettem valakire, elkerülhetetlenül megláttam vele a családját és a barátait is. Ezek is a személy kiterjesztéseit jelentették, s még többet mondtak el róla. A látásom pedig tovább szélesedett: az ember megjelenése mögé láttam. Láttam az érzelmeit, a vágyait, a félelmeit és az álmait. Ezek is minden kétséget kizáróan a személyiség részei, csak épp észre kell venni!

A minden emberből kiáradó energiákra kezdtem figyelni, ekkorra a hús-vér valóság veszített jelentőségéből, s lassan bárki, akivel találkoztam, egész világokat jelentett számomra. Végül rájöttem, hogy minden élő az egész világmindenséget hordozza magában, csak éppen különböző álruhákban.

- valóban így van? –kérdezte Artúr.

- Egy nap majd felfedezed, hogy magadban hordozod a világmindenséget, s ekkor te magad is mágussá leszel. A mágus nem a világban él, hanem a világ él őbenne."

------------------   

„-tölts egy kis időt azzal, hogy miért látsz valamit, s ne csupán azzal, hogy mit látsz! – tanácsolat merlin artúrnak.”

 ----------------  

"…amikor arról kérdezték, miért látja mindig újnak a világot, merlin azt mondta: - hiányzik belőletek az ártatlanság. Ha egyszer már címkét ragasztottál valamire, többé nem az adott dolgot látod, hanem csupán a címkét helyette."

 

 

http://www.scribd.com/doc/6996665/Deepak-Chopra-Merlin-es-Artur-Kiraly

 


A bejegyzés trackback címe:

https://kiraly-eva.blog.hu/api/trackback/id/tr951094184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása